Nieuw Zeeland - Reisverslagen van Lisa Castaño Rosario - WaarBenJij.nu Nieuw Zeeland - Reisverslagen van Lisa Castaño Rosario - WaarBenJij.nu

Nieuw Zeeland

Wat ga ik doen en voor hoe lang?

Ik heb geen idee.

Het enige dat ik weet is dat ik in Nieuw Zeeland ga rondtrekken.

Ik start in Auckland en ik weet nog niet waar ik daarna naartoe ga. Ik ben van plan eerst heel veel van NZ te bekijken en wie weet heb ik daarna nog zin om ergens anders heen te gaan zoals bijvoorbeeld Australië.

Ik ga alleen maar ik ga wel Vinny opzoeken, iemand die ik heb leren kennen met mijn vorige reis in Azië. Wie weet hoe dat loopt.

Ik weet niet hoe lang ik ga. Ik heb geen terugvlucht. Ik ga weg wanneer ik weg wil.

Maar natuurlijk kom ik zoizo snel weer mijn lieve familie en vrienden opzoeken in Nederland!

Ik heb er zin in!

ps. Dit keer ga ik proberen om het bijhouden van mijn blog wat langer vol te houden ;)

Adios!

Recente Reisverslagen:

02 Januari 2016

Noord Eiland

30 Oktober 2015

Bye Wellington

03 Juni 2015

The North

16 Mei 2015

Raglan

02 April 2015

The campervan is ready to go!
Lisa

Actief sinds 28 Jan. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 11434

Voorgaande reizen:

11 Maart 2015 - 11 Maart 2016

Nieuw Zeeland

24 Januari 2014 - 24 Juni 2014

Backpacken in Azie

Landen bezocht: