Halong bay - Reisverslag uit Hạ Long, Vietnam van Lisa Castaño Rosario - WaarBenJij.nu Halong bay - Reisverslag uit Hạ Long, Vietnam van Lisa Castaño Rosario - WaarBenJij.nu

Halong bay

Blijf op de hoogte en volg Lisa

03 Februari 2014 | Vietnam, Hạ Long

Hoi iedereen!

Bedankt voor al jullie lieve en leuke reacties!

Dit weekend ben ik 3 dagen en 2 nachten naar Halong Bay geweest. Dit is een prachtige bay, 1 van de 7 wereldwonderen! Het was een tour die ik vanuit mijn hostel heb geboekt dus er waren heel veel backpackers net als mij, het was erg gezellig.

De eerste dag trokken we op een mooie boot Halong bay in. Er was een groot dek wat perfect was want het was heerlijk weer en het uitzicht was ongelofelijk mooi! Ver in de bay aangekomen gingen we er kayaken. Terug op de boot was er muziek en drank, party tot in de late uurtjes! De eerste nacht sliepen we op de boot.

De tweede dag werden we door een andere boot dieper Halong bay ingebracht. Uiteindelijk stopte we bij een klein strand, dit was onze lokatie voor nacht 2, een prive eiland!! Ik ben nog nooit op zo een geweldige plek geweest het was er zo mooi.. We sliepen in een open hut op het strand waar geen muren in zaten.. Als je wakker werd kon je zo de zee zien en Halong bay inkijken. Het was er heel de dag heerlijk weer en je kon deelnemen aan allemaal activiteiten zoals rotsklimmen en tubing. Tubing is vergelijkbaar met een banaan. Je wordt voorgetrokken door een speedboot, alleen nu lig je op een rond ding. Snachts was er weer feesten en dansen, ook was er een kampvuur en kon je op het strand heeeel veel mooie sterren zien.

Halong bay was betoverend.

Kuss Lisa

• 03 Februari 2014 - 12:09

Kizzy:

Hi meis,

Wat klinkt dat jaloersmakend mooi en leuk zeg!! Goed om te horen dat het er zo mooi en gezellig is.
    Maak je veeeeel foto's?!! Ben echt een beetje jaloers hoor :):)
    Geniet ervan!!

xxxx Kiz

• 03 Februari 2014 - 12:48

Corry:

Hoi Lisa,

Dat klink goed zeg.

Als je reis zo helemaal verloopt kan je hier straks niet meer wennen ))

Groet
    Corry en Miguel

• 03 Februari 2014 - 13:02

Shewanie:

Stoer! Hele mooie foto's ook! Lijkt echt alsof er zo'n magische sfeer hangt, zie je ook al bij sommige foto's!
    liefs <3

• 03 Februari 2014 - 16:47

Marian:

Hoi Lisa
    Het lijkt wel of je in een film zit! Het ziet er allemaal zo mooi uit. En wij vanmorgen weer allemaal ijs schrappen van de ruiten van de auto!
    Ook leuk dat je nu steeds meer mensen gaat ontmoeten. We kijken weer uit naar je volgende verslag!

Mario en Marian

• 03 Februari 2014 - 18:20

Jolanda:

Hoi Lieverd,

Ziet er schitterend uit, en je bent volop aan het genieten, geweldig. Ik ben benieuwd naar je volgende avontuur.

Kusjes Mamoetsie

• 04 Februari 2014 - 00:23

Lisbeth:

Oh Lisa wat ziet het er allemaal geweldig uit,kom je nog wel terug hihihi,liefs X

• 13 Februari 2014 - 15:39

Laura:

Hee Lies!

Superleuk om te lezen wat je allemaal aan het doen ben! Foto's zien er ook goed uit...

Veeeeeeel plezier!