Eerste week - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Lisa Castaño Rosario - WaarBenJij.nu Eerste week - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Lisa Castaño Rosario - WaarBenJij.nu

Eerste week

Door: lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

30 Januari 2014 | Vietnam, Hanoi

He iedereen

De eerste dagen gingen vooral over wennen aan Azie. De cultuur het eten het leventje. Ik heb door de stad geslenterd en dingen bekeken. Biertjes gedronken met veel verschillende facinerende of gewoon aardige mensen. Lekker gefeest! Al wat dingentjes bekeken en gisteren me eerste tour gedaan.

Tour:
Ik ging op een roeibootje (een Vietnamees vrouwtje roeide de hele boot) een rivier over. Dit was erg leuk en erg rustgevend. De omgeving was prachtig. De mensen met wie ik de tour deed waren erg aardig. Er was een hele grappige Latijs Amerikaanse man met zijn vrouw (echt een charmeur) er was een dikke interresante Duitser en er waren vrolijke liefe meisjes uit Sidney. Aangekomen bekeken we eerst een oude tempel en daarna gingen we met een kabelbaan een berg op; prachtig uitzicht. Ons doel was een pagoda (soort ding voor de goden) in een berg. Dit vond ik eigenlijk niet zo bijzonder maar de tour zelf was geweldig.

Markt:
2 dagen geleden ben ik naar de markt geweest en wat een bizzare dingen gebeuren daar! Ze hadden levende kippen in een veel te kleine kooi op elkaar gepropt. Soms pakte ze er een uit en die slachte ze daar ter plekken. Ik heb dus een kip geslacht zien worden iew. Daarnaast zitten ze dan de kip te plukken echt heel vies om te zien. NEt zo een soort iets gebeurde er met vissen. Een veel te klein mini aquarium waar ze er soms eentje uit pakte en ter plekken ze kop afhakte en hem in stukken sneden. Dit allemaal (de hele markt) gewoon op de grond. Ik was verbaasd..

haha ik had beloofd niet te lange stukken te schrijven maar hou me er niet echt aan.. sorry:P

Kiss Lisa

  • 30 Januari 2014 - 09:45

    Cees:

    Hey Lisa,

    Haha, klinkt lekker dat over die markt. Hoop dat je t naar je zin hebt, zo te lezen wel!

    Have fun, en kijk uit!
    Cees

  • 30 Januari 2014 - 10:20

    Kizzy:

    Hi Meis,

    Kijk, je begint al te wennen :)
    Al gebakken kakkerlak gegeten? :P

    Veel plezieros!!

    xxxxxx Kiz

  • 30 Januari 2014 - 11:27

    Samantha:

    Hoi Lisa,

    Leuk om te lezen wat je zo mee maakt! Nog veel plezier gewenst en eetsmakelijk ;)

    Gr. Samantha.

  • 30 Januari 2014 - 11:39

    Jolanda:

    Hoi Lieverd,
    Wat maak jij veel verschillende dingen mee, een hele ervaring. Geniet er maar van.
    Groetjes en kusjes Mamoetsie

  • 30 Januari 2014 - 12:26

    Shewanie:

    Ieeksss dat slachten x.x Kan me voorstellen dat dat echt heel raar is om te zien! Cool dat je dat hebt gezien! Mooie eerste week al dus zo te lezen :D! Have funn!!

  • 30 Januari 2014 - 15:19

    Rowin:

    Hey Lisa!

    Wat gaaf en knap van je!
    Heel veel plezier!!

    Xx

    Rowin

  • 30 Januari 2014 - 17:18

    Jet Van 't Woudt:

    Hoi Lisa,
    Wat een verhalen!! Je zult 's avonds in je bed alles nog wel een keer de revue laten passeren.
    Wat gaaf, dat je zo met heel verschillende mensen in aanraking komt.
    Nog heel veel plezier, he!
    groetjes,
    Jet

  • 30 Januari 2014 - 17:26

    Corry:

    Hallo Lisa,

    Leuk stukje tekst.
    Ik hoor het al ze hebben daar geen ARBO-wetten en Keuringsdienst van Waren....

    Veel plezier daar en we kijken uit naar je volgende verslag.

    Corry en Miguel

  • 30 Januari 2014 - 21:10

    Lisbeth:

    Wat leuk Lisa om zo je avonturen te kunnen volgen,geniet ervan liefs X

  • 30 Januari 2014 - 21:18

    Luisa Castaño :

    Hoi Lisa, leuk dat je zo veel verschillen ervaring doet, ik vind mooi verhalen en ook heel knap van je!! veel plezier nog. besossss Tita Luisa

  • 31 Januari 2014 - 21:13

    Els:

    Hey Lisa.
    Leuk om te lezen hoe het met je gaat. Veel plezier.
    Groetjes en geniet er van. Els

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hanoi

Lisa

Actief sinds 28 Jan. 2015
Verslag gelezen: 482
Totaal aantal bezoekers 11418

Voorgaande reizen:

11 Maart 2015 - 11 Maart 2016

Nieuw Zeeland

24 Januari 2014 - 24 Juni 2014

Backpacken in Azie

Landen bezocht: