Aankomst in Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Lisa Castaño Rosario - WaarBenJij.nu Aankomst in Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Lisa Castaño Rosario - WaarBenJij.nu

Aankomst in Hanoi

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

27 Januari 2014 | Vietnam, Hanoi

Hoi iedereen:)

Dit is mijn 3e dag al in Hanoi! De eerste dag was even zwaar.. Ik was erg moe van de vlucht. Het lukte me niet om te slapen in het vliegtuig, dus na 5 uur in Parijs op het vliegtuig te hebben gewacht, heb ik nog ongeveer 11 uur lang in het vliegtuig voor me uit gestaard.. Was erg blij dat ik een prive hotelkamer had voor de eerste nacht. Het begin was toch ook een beetje eng, echt een cultuurshock, Azie is zo anders! Iedereen leeft op de straat en zit buiten en het verkeer is een toeterende chaos!

De tweede nacht naar het hostel verhuist, nu slaap ik op een zielig stapelbedje in een kamer met 10 personen:p Maar dat is natuurlijk wel hartstikke gezellig! Het eten is even wennen maar lekker. Zelfs dit is een vreemde ervaring, ze hebben mini tafeltjes met kinderstoeltje om op te zitten.. wel een grappig gezicht. Om gisteren de dag goed af te sluiten heb ik een heerlijke maar soms een beetje pijnlijke massage genomen, genieten.

Today staat er nog niks op de planning, behalve dan het maken van een planning. Ik heb al heel veel leuke trips voorbij zien komen en ga er zeker een paar maken! Wordt vervolgd dus!

Ik mis jullie thuis wel hoor!

Dikke kus,

Lisa

• 27 Januari 2014 - 09:46

Jordy Castano:

Hoi lieve nicht!
    Wat stoer ben jij hoor!
    Kijk je uit dasr anders mail je mij en pak ik ze op!

Groetjes en kusjes,

Jordy en Stef xxx

• 27 Januari 2014 - 11:15

Kizzy Castano Campoy:

Meis!!

Goed dat je nu in een hostel zit en lekker aan het socialisen bent!
    Geniet ervan en maak lekker veel van de trips, ik werd daar altijd heeeeel vrolijk van :):)

Dikke kus!

• 27 Januari 2014 - 11:29

Luisa Castaño :

Hoi Lisa, fijn dat je leuk heb, geniet zo veel mogelijk van alles,
    Een dikke kus van Tita ik zal je missen Xxx

• 27 Januari 2014 - 11:40

Corry:

Ha Lisa,

Mooi dat je goed bent aangekomen. En nu maar gaan genieten.
    Hoorde van Natasja dat je binnenkort 2 weekjes gezelschap krijgt.
    Ze heeft er zin in.

Groetjes Corry en Miguel

• 27 Januari 2014 - 13:59

Jet Van 't Woudt:

Hallo Lisa,

Jeetje zeg wat ben jij kanjer, zeg. Ik heb wel bewondering voor je hoor.
    Geniet er van en pas goed op jezelf.

Groetjes,

Ton en Jet

• 27 Januari 2014 - 19:03

Shewanie:

Haha zo leuk van die kinderstoeltjes, het klinkt allemaal heel herkenbaar!! Pff wel veel mensen op 1 kamer in dat hostel zeg @.@! Gelukkig wel gezellig :D! Veeeel plezier op je tour, ben benieuwd wat voor een je uitgezocht hebt :D
    Be safe <3

• 28 Januari 2014 - 08:46

Jolanda:

Hoi Lisa,

Fijn dat de reis goed is verlopen, en nu lekker genieten van alle ervaringen die je op doet. Veel plezier en kijk goed uit. Wij missen je ook, het is erg stil in huis. kusje Mamoetsie

• 28 Januari 2014 - 20:14

Marian:

Hoi Lisa.
    Leuk om je eerste stukje te lezen! Zou wel ff om een hoekje willen kijken! Zijn er veel mensen aan het backpacken?? Ben benieuwd naar je volgende verslag! Groetjes van ons allemaal en pas goed op jezelf! Marian

• 28 Januari 2014 - 21:07

Joaquin:

Stoere en lieve MASTER Lisa,
    ik vind het super gedurft van je en ben benieuwd naar al je ervaringen die je daar gaat op doen, goed hoor.
    geniet er van en een dikke kus totemet van de tito.

• 29 Januari 2014 - 17:01

Carmen Castano Rosario:

Hoi Lisa,
    Spannend allemaal. Ik ben super trots dat je dit onderneemt
    Geniet ervan. ... Ik blijf volgen. Dikke kus.
    Xxxxx Tita Carmen